Tips på det bästa

Dr demin jeans.
Pris:399:-
Betyg: För passform och utseende 5/5
För hållbarhet 3/5
 
   
Idag tänkte jag prata om ett par jeans. Det är ett par som jag tror att de flesta tjejer äger. Jag själv äger tre par av det märket och det är bara de jag har just nu. Jag har haft flera par innan som jag tyvär fått slänga pga olika skäl.. 
Och jeansen jag pratar om är dom så kallade Dr. Demin jeans/legginsen. 
Jag har fastnat för det märket just för att de är så fina. De finns i så många olika färger och de går att matcha till allt möjligt. Det bästa med dessa jeans är att de är så sköna att ha på sig samtidigt som de sitter så fint på, oavsätt kroppsfigur. Jag älskar dom och kommer nog aldrig sluta använda det märket.
Det possitiva med dr demin är att de finns i tre olika "sorter".
 
Det finns:
1.Låga som kommer under magen.
2.Höga som kommer under naveln.
3.Extra höga som kommer över naveln. 
 
Nackdelen med dessa jeans är att man inte kan tvätta de mer än två/tre gånger innan färgen försvinner. Meningen med dessa jeans är att de efter ett tag ska se ut som "vintage" jeans men jag har aldrig förståt det! Vill man ha vintage jeans så köper man vintage jeans. Vill man ha svarta jeans så köper man svarta jeans. Meningen är inte att man ska köpa svarta och efter två/tre tvättar få något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!